13 Mart 2016 Pazar

samsun araç kiralama - samsunda araç kiralama

Herşey 2011 yılında başladı.Samsundaki rent a car firmaları firma rehber sitelerine kendi işletmelerini ekleyerek internet üzerinden kazanç elde etmeye çalışıyorlardı.Çok nadir yolda yürüyen insanlar ofislere gelerek araç rezervasyonu yaptırırlardı.Google algoritmalarını değiştirmeye başladığında “Google Rehber” ile birlikte samsun araç kiralama firmaları Google haritalara kendilerini eklemeye başladı.Tabi bunu bilen var bilmeyen var.Bilmeyen işletmeleri Haritalara webmaster ler ve bu işten anlayan kişi veya kurumlar yapıyordu.
2013 yılının gelmesiyle Google Panda algoritmasını faaliyete soktu.Samsunda araç kiralama hizmeti veren kurumlar Seo danışmanlarına başvuru yaparak web sitelerini ilk sayfaya taşıdılar.Bazılarımız kendi beynini yorarak makaleler yayınlamaya başladı.Biz Samsun Havaalanı oto kiralama yani Ekip rent a car her zaman web sitemizi müşterilerimiz için özgün kılmak için elimizden geleni yaptık.Bu gün geldiğimiz konum fena değil.Google ve diğer arama motorlarının gözünde Kaliteli site katagorisinde bulunuyoruz.
Çünkü sitemize gelen ziyaretçiler biraz daha açalım Havalimanına gelen tatilde veya özel günlerde araç kiralamak isteyen kişiler arama motorlarının vasıtasıyla bizlere ulaşıyorlar.Onlara giriş sayfamızda aradıkları bütün herşeyi sunuyoruz.Samsunda oto kiralama denildiği zaman zirvede olmak için elimizden geleni yapmaktayız.Samsun havaalanı araç kiralama hakkında daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

10 Şubat 2016 Çarşamba

Havaalanı Bilgilendirme

2000 yılında kurulan havalimanımız, yaklaşık 16 yıldır yoğunluk olarak İstanbul ve Ankara hatlarına hizmet vermektedir.Sürekli seyehat halinde olan çalışanlarımız araç kiralama gereksinimi duymaktadırlar.Bizde samsun havaalanı oto kiralama hizmetimizi ihtiyaç doğrultusunda kurmuş bulunmaktayız.Müşterilerimizin ihtiyacı olan herşey firmamızda mevcuttur.Gerek araçlarımızın teknolojiye olan uyumu, performansı, bakımları hepsi rütin olarak kontrol edilmekte ve yapılmaktadır.
Samsun Havaalanı Araç kiralama sektörleri arasında öncü bir firmayız.Bunu müşterilerimizin ve oto kiralaması yapacak insanların neye ihtiyacı olduğunu bildiğimiz ve bunları eksiksiz yerine getirdiğimiz için başarıya her geçen gün ulaşmaktayız.Sizlerde başka ülkeden veya başka şehirlerden şehrimiz Samsun'a gelecekseniz ve arabaya ihtiyacınız varsa bizimle iletişim kurmanızı öneriyoruz.Bu işi kusursuz yapan ve müşterilerinin ne istediğini bilen kişilerle yapmanızı tavsiye ediyoruz.
Samsun Araç Kiralama - Oto Kiralama - Ekip Rent A Car

8 Şubat 2016 Pazartesi

Samsun Havaalanı Araç Kiralama - Mobil ugulama yayında

Samsun Araç Kiralama olarak mobil uygulamamızı faaliyete sokmuş bulunmaktayız.Artık hiç zorlanmadan tek bir tıklama ile araç kiralaması yapabileceksiniz.
Uygulama Kurulumu
Telefonumuzun Ayarlar kısmından Uygulamalar kategorisine giriyoruz ve menüden “Bilinmeyen kaynaklar” seçeneğini işaretleyip aktif hale getiriyoruz. Telefonla ilgili yapmamız gereken ayarlar bittiğine göre bir sonraki aşamaya geçebiliriz. (Eğer menüyü bulamadıysanız aşamaları şöyle sırasıyla yazayım dedim; Menü > Ayarlar > Güvenlik > Bilinmeyen kaynaklar)
Uygulamayı indirmek için buraya tıklayın

Sizlere daha kolay ve hızlı hizmet verebilmek için mobil uygulamamızı yapmış bulunmaktayız.Cep telefonunuza uygulamayı indirip tek tıkla araç kiralıyabileceksiniz.

Uygulamayı indirmek için sol tarafdaki resmin üzerine tıklıyabilirsiniz.Veyaburaya tıklayıp indirmeye başlayabilirsiniz.Kurulum için Blog sayfamızdan yardım alabilirsiniz.
playstore

7 Şubat 2016 Pazar

samsun havaalanı oto kiralama sitemiz yenilendi

Web sitemiz olan samsun havaalanı araç kiralama diğer adıyla bilinen Ekip Rent A Car web sitenizi yenilemiştir.Diğer oto kiralama sitelerinden bizi ayıran özelliğimiz en başta dürüst olmamızdır.Sitede bilgisayar kullanmayı bilmeyen bir insanı baz alarak yapılmış bir web tasarımı vardır.Yani sizi yormamak adına elimizden geleni yaptık.Umarız beğenirsiniz.Samsun Havaalanı Oto Kiralama Ekibi

2 Ekim 2015 Cuma

Sitemiz yenilendi

Samsunda araç kiralama hizmeti veren şahin rent a car web sitesini yenilemiştir.Sitemiz üzerinden rezervasyon yapabilir samsunda oto kiralama hizmeti veren firmalar hakkında bilgi verici metinler okuyabilirsiniz.Piyasa fiyatlarına göre %25 e kadar varan indirimler bulunmaktadır.Kampanyalarımız için web sitemiz olan Samsun Şahin Rent A Car ı ziyaret etmenizi tavsiye ediyoruz.

29 Ekim 2014 Çarşamba

vip transverlerde büyük kampanya

Şahin oto kiralama ile artık VİP geziler turlar daha eğlenceli ve daha hesaplı. özel konuklarınızı havaalanından otogardan vip mercedens vito aracımızla biz karşılıyor gideceği otel veya yerleşim yerine daha konforlu rahat bi şekilde biz ulaştırıyoruz. Havaalanı – Merkez 100 tl                      Otogar – Merkez 75 tl

Bağlantı

19 Ekim 2014 Pazar

aylık oto kiralama

Rent a car hizmetlerinin en başında gelen ve ihtiyaç duyulan hizmet, aylık oto kiralama hizmeditir.Genelde kurumsal firmalara sunduğumuz bu hizmetimizi, normal müşterilerimizide tavsiye ediyoruz.Bunun sebebi, aylık araç kiraladığınız zaman araba fiyatı 70 TL ise 110 TL gibi bir rakamlara çıkıyor.Aylık araç kiralama müşterilerimize tavsiye ettiğimiz hizmetimizdir.
Aylık filo kiralama büyük şirketler yada kurumsal firmalara sunduğumuz ve halada devam etmekte olan hizmetlerimizdendir.Büyük bir şirkete ve geniş personel kitlesine sahip işletmecilere önermekteyiz.Samsun il ve ilçelerinde aylık araç kiralama hizmeti almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Sosyal Medya

About Us

Advertisment

Like Us

© samsun ekip rent a car - havaalanı araç kiralama All rights reserved | Theme Designed by Blogger Templates